Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Igår var det torsdag...

Av Annamaria Börjesdotter - 1 februari 2013 12:24

Jag och min kompis bestämde oss för att anmäla oss till högskoleprovet. idag är det fredag och min kusin ska komma hit och hälsa på. Idag har jag hunnit äta en god frukost med hallon tranbärs yoghurt, lite kaffe och en smörgås. Det räcker utmärkt för lilla mig. Sen har jag lyckats komma på en bra anledning till att inte slänga halvt fungerande hörlurar. När man ligger och lyssnar på musik så behöver man ändå bara en hörlur eftersom den andra ligger ivägen när man exempelvis ska sova på den sidan. Jag har en ond vana att somna till film och musik. Kanske därför mina headset går sönder också. under natten så trasslar jag in mig i dom och sliter av dom. Men somnar gott gör jag i alla fall. Hellre det än sov problem. Men alla samtycker inte med mig. Mina grannar till exempel. Så därför är jag snäll och har musiken i fones istället.
Men det var allt från mig, Nu får ni ha en bra fredag. Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annamaria Börjesdotter - 21 februari 2013 01:25

Gjorde precis en undersökning angående hur "big deal" det är att låta ens partner och föräldrar träffas för första gången. Det var intressanta frågor som inte direkt var riktade till den svenska kulturen. Exempelvis "Vad skulle du göra om dina föräld...

Av Annamaria Börjesdotter - 28 januari 2013 20:16

Mina viktuppgångspiller :) gäller att fortsätta sköta huden väl dock. ...

Av Annamaria Börjesdotter - 28 januari 2013 18:07

Kan inte hjälpas, gul är INTE fult;) och tim klädde ut sig till true Sweden lover. Tur att han gick med mig bredvid sig annars hade folk kunnat tro att han gått och blivit rasist, eftersom det bara finns fördomar i detta landet så kan man ju inte gå ...

Av Annamaria Börjesdotter - 27 januari 2013 20:17

Jag, tim och hunden smet hem till stan igen. Vi gick en promenad i det blåsiga vädret och sedan åt vi lax allihopa och sitter och är mätta och belåtna.Jag erkänner att jag tröttnade på huset på landet. Plus att det kändes som att jag hade mycket att ...

Av Annamaria Börjesdotter - 27 januari 2013 02:54

Mitt mål är att gå upp i vikt, få sundare levnadsstil och motiveras samt motionera dagligen. I hela mitt liv har personer oroligt sagt till mig hur smal jag är, som om jag inte redan visste. Jag har aldrig varit kräsen, dessutom har jag alltid haft a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards